Kiezen voor kwalitatieve linkbuilding

Ben jij van plan om je website op het gebied van Google naar een hoger niveau te tillen? Dan is het goed om te kijken naar de mogelijkheden voor het inschakelen van kwalitatieve linkbuilding. Maar wat is kwalitatieve linkbuilding nu? En welke parameters moet je gebruiken voor links die van hoge waardes zijn? We zullen hieronder kort stilstaan bij deze vragen. Tot slot zullen we het ook hebben over de punten waar je rekening mee dient te houden als je besluit om aan linkbuilding uitbesteden te doen.

Wat is kwalitatieve linkbuilding?

Als eerst is het goed om te kijken wat kwalitatieve linkbuilding is. Kwalitatieve linkbuilding is een methode waarbij voornamelijk wordt gekeken naar kwaliteit in plaats van kwantiteit. Als je namelijk kijkt naar de meeste strategie├źn die worden toegepast is dit voornamelijk op het gebied van kwantiteit. Hierbij wordt op maandelijkse basis zoveel mogelijk links vergaard en dat is natuurlijk niet hetgeen wat je wilt. Om deze reden is het aan te raden om te kijken naar een bedrijf die kwalitatieve linkbuilding aanbiedt. Hierbij krijg je minder links maar de kwaliteit van de links zijn veel beter. Hieronder zullen we het kort hebben waar je rekening mee dient te houden.

Welke waardes zijn belangrijk bij kwalitatieve linkbuilding?

Als je besluit om gebruik te maken bij linkbuilding uitbesteden is het goed dat je naar de kwaliteit kijkt. Kwaliteit wordt veelal gemeten door DA en PA waarde van de websites waar de link wordt geplaatst. Deze waardes zijn van groot belang als je kijkt naar kwalitatieve linkbuilding. Mocht je naar aanleiding hiervan nog additionele vragen hebben dan is het goed om de links door een tool te halen zodat je zeker weet dat je niet voor verrassingen komt te staan. Hierbij is het advies om de tool van MOZ te gebruiken. Met deze tool kun je namelijk de waardes zelf inzichtelijk krijgen waardoor je achteraf niet voor verrassingen komt te staan.

Waar moet je op letten bij het inschakelen van een specialist

Als je besluit een specialist in te schakelen is het goed om te kijken naar verschillende factoren. Als eerst is het goed om te kijken naar de verschillende websites die het bedrijf in beheer heeft. Als je namelijk een specialist inschakelt die een groot netwerk heeft weet je zeker dat je de juiste keuze zult maken omdat deze backlinks kan generen voor jou. Mocht het bedrijf dit niet hebben, dan kan er een optie zijn dat ze worden ingekocht en dat is zeker ook geen verkeerde keuze. Het is wel altijd goed om van tevoren te vragen welke links er gebruikt worden zodat je hier een beeld van krijgt. Niets is namelijk zo vervelend als het krijgen van links die niet voldoen aan je verwachtingen. Je wilt er immers zeker van zijn dat de waardes voldoen aan de verwachtingen zodat je zult stijgen in de zoekmachines van Google.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *